08.44

Goodmorning sunshines! hoppas ni har sovit gott. Tur att jag är den sömntuta jag är, annars hade jag nog aldrig kunnat somna igårkväll. Sov ju nämligen själv i huset och som några vet spökar det lite på min vind..haha tro det eller ej!

och jag som annars är världens mest morgontrötta människa är uppe med tuppen idag, jo det stämmer att det är lördag och att klockan inte slagit åtta förrän jag var nere och åt frukost. Solen skiner ute och det har redan hunnit bli 9 grader såhär på morgonkvisten, härligt! känner att det kommer bli en bra dag idag, och det är nästan lite mysigt att gå upp såhär i gryningen..
haha okej nu ska vi inte överdriva, men snart ska jag i alla fall packa upp den ouppackade träningsväskan för att sedan packa om den och bege mig till samling. Idag ska vi möta ett lag från Nässjö som är på träningsläger i Kolboda, kul med lite nytt motstånd.
När vi kommer hem blir det nog att kolla a-laget som har seriepremiär, första matchen i division 1! Hoppas det går bra för dom :) senare ikväll blir det grillning med världens bästa människor.
vi kanske hörs ikväll annars får ni ha en trevlig lördag! och till alla er som är overage, om det är utgång som gäller ikväll, lova att dansa lite åt mig också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0