after school

Hej alla fina. Hur mår ni? Jo själv mår jag bara bra tack, däremot väldigt trött efter att inte kunnat sova inatt. Är så jobbigt när man vrider och vänder på sig halva natten och hjärnan verkligen inte släpper taget om verkligheten och låter drömmarna ta över, utan istället fortfarande ligger och tänker på en massa onödig skit som gör att man blir ännu mer irriterad över att man inte kan somna. Tror inte det var min dag igår alltså..

Och dagen idag började ju inte bättre den, när jag efter morgonträningen skulle ta lite hudkräm efter att ha duschat råkade jag klämma lite för hårt på tuben så att hudkrämen flög en jättefin båge för att till slut hitta sin landingsplats rakt på mina jeans -.- inte lika fint kan jag lova.

När är det min tur att ha luckyday???? jag vill också känna en sån dag då allt bara flyter på och allt går precis så som man vill att det ska gå. När den dagen väl kommer tänker jag köpa upp hela tobaksäffären på trisslotter!
..ja om den nu kommer.

Kommentarer
Postat av: Tiniusann

I like this site. Keep it up!

2011-05-16 @ 10:01:25
URL: http://tiniusann.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0