INGEMANSLAND

Idag var det äckelväder, igen. Det ska inte bli helt fel att åka utomlands på onsdag! Inte för att det kommer bli någon "sol & bada-semester", men att strosa omkring i city någonstans i europa i solglasögon & jeansjacka är väl inte fy skam det heller :) Så imorgonbitti sätter jag mig på tåget till stockholm, där jag sover hos morfar en natt. Sen på onsdag förmiddag lyfter planet med mig & min moster till jaa..ingemansland. Kommer inte få reda på vart det är vi ska förrän på flygplatsen, hihi lite nervös kanske man borde vara? Mamma har sagt att det är söderut jag ska, så det är en magkänsla som ropar ITALIEN, men det får vi se helt enkelt! resfebern har inte hunnit komma än faktist, men med tanke på damen jag ska åka med jag kan garanterat säga att det kommer bli en galen resa.
Frågestunden kommer fortsätta tills jag kommer hem!
Hörde även att det skulle bli fint väder här hemma på torsdag, upp emot 12 grader så passa på att njuta av solen och det fina vädret sålänge det varar! Annars får ni ha ett fortsatt skönt påsklov ♥pusss&kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0