IT'S A BEUTIFUL DAY



Just såhär kan det se ut på en naturkunskapslektion med SP09E, som dessutom tillhör top 1 av klasserna på stagg;) Helvetesdagen där starttiden är 8.10 och sluttiden är 16.20 har äntligen passerat! Eftermiddagen flöt på ganska så bra när vi dessutom passade på att ta del av den heta vårsolen som brände våra bara ryggar då vi satt i fönstret. Förutom att jag brände mig på locktången imorse, upptäckte lite för sent att ett handfat på skolan var sönder (vilket resulterade att det sprutade vatten över hela toaletten) och att jag trampade mig själv på min onda nageltrångstå är det ju faktist underbart väder ute och då kan man inte vara något annat än glad! Brorsan åkte tillbaka till Norge idag, vilket gjorde att jag kunde ta igen min stulna kiwi som låg i kylskåpet. Ska snart iväg och träna, och jag känner att det är en bra dag idag, fast uppnår inte trisslottsdagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0