SÖNDAG

Goodmorning sunshines! Hoppas ni har sovit gott. Jag har precis ätit en god frukost och ska snart bege mig till gröndal där det är samling inför träningsmatch. Har ju bara tränat en gång på över 2 veckor och tån är fortfarande infekterad trots att jag har slutat gå på pencilinet..får snart lust att kapa av den! Men idag kan inte en liten tå hindra mig från att spela. Det är Rödsle vi möter och nu jäklar är det vinst som gäller brudar! 
Förresten vart tog solen vägen? Tyckte jag såg på tv att det skulle bli varmt idag. Hoppas att det klarnar upp tills i eftermiddag då kalmar ff möter malmö ff. känns som det är dags för vinst där med?
Härligt att pigga upp dom tråkiga söndagarna med lite fotboll :) wie nu måste jag skynda mig. Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0