THE EYE

Tjejerna har precis varit här och ätit tacos :) blev en riktig slappiskväll vilket var högst behövligt! Kollade på filmen The eye där Jessica Alba är huvudskådis. Någon som sett den? om inte? GÖR FÖRFAN INTE DE!! skräckfilmer är inte riktigt min grej, föredrar nog mer sånna kärleks-bölar-filmer som a walk to remember. Då slipper man i alla fall sitta med filten över ansiktet och få hjärtattack så fort någon kollar sig i spegeln. Är just nu ensam hemma i hela huset och kom precis på att jag har glömt att låsa på nedervåningen. åh typiskt mig. Blir ju inte bättre av att den stora greveholm klockan som lika väl skulle kunna tillhöra ett spökhus slår dendär äckliga klockan varje timma.. Önskar bara att mamma & pappa kommer hem innan 1.06 för de var då allt läskigt hände på filmen ;o haha..(erkänner inte att jag faktist är asrädd på riktigt och kommer skita på mig när som helst)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låna paranormal activity av mig så kommer du aldrig flytta hemifrån!

2010-04-24 @ 00:50:20
Postat av: filippis

hehe då avstår jag nog de lånet tack.. :)

2010-04-24 @ 16:41:00
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0