day number two

På natten kunde jag inte sova pga Agnetas snarkningar..efter att ha legat vaken en timma och vänt på mig säkert 10 gånger, sparkar jag till henne på benet (och låtsas att det var i sömnen) då slutade hon.
Denna dag var det 25 grader varmt och strålande sol! Så vi satte oss på båten ut mot en ö som hette Lido. Där fanns en lång sandstrand, då ångrade man nästan att man inte packade ner badkläderna..Men det hindrade inte oss minsann. Vi klädde av oss till bh & leggings, la oss på en solplatta mitt på stranden och blottade våra feta magar. Fan vad skönt att vara utomlands, och bara slippa tänka på allting! Somnade därefter i solen och vaknade av att ett gäng italienska killar hade lagt sig brevid oss och dunkade hög musik. hmmmm kanske läge att ta sitt pick och pack och dra?
haha gillar brännan på mina ben....& mitt kräftröda ansikte som inte ens är i närheten av en brun nyans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0