LET THE SUN SHINE

Päväg hem från träningen fick jag en såndär härlig utomlandskänsla! Mycket trafik med bilar som tutar och lastbilar som gör hej vilt, staden hade precis vaknat, solen blev allt varmare och varmare och det luktade avgaser, rök och 30grader +! kom och tänka på den resa vi ska göra med gänget i slutet av sommaren. har planerat att ta en sista minuten till något soligt ställe helst så långt härifrån som möjligt. Låter inte det härligt?
Jag längtar som bara den! Lär nog troligtvis bli Grekland, Cypern eller Turkiet. För mig spelar det egentligen ingen roll, bara att få komma iväg känns helt underbart. Malin & jag hade tänkt oss 2 veckor, men vi får se hur långt pengarna räcker. Har ju än så länge inte fixat sommarjobb vilket känns lite tungt men har kvar 12 000 kr sedan förra sommaren så lite kan man andas ut i alla fall. Ska ni åka någonstans i sommar? I sånna fall kanske ni har något härligt ställe att rekommendera för 7 galna 16-åringar? 


bild från kroatien i somras! även använd som header





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0