23.00

Åh gud vad skönt att ytterligare en vecka snart är över! Har verkligen varit en jobbig vecka med fullt av prov & inlämningar. Mytcket träningar också för den delen, och det tar på krafterna ska ni veta! 3 träningspass idag så nu är jag helt slut. Har ätit pastasallad och glass med mammi ikväll, gottigotti :) Imorgon ska jag redovisa spanskan med adam, buhu.. kommer ju hinna bita sönder mina naglar innan vi ens har börjat. Känns ju extra bra att omdömet på utvecklingssamtalet löd följande "filippa har med tvekan uppnåt gränsen till g". så nu är allt upp till mig imorgon om jag ska spika dedär jävla get (hehe) eller inte. Eftersom både naturkunskapen och psykologin är inställd har vi sovmorgon till 12 imorgon, att slippa ställa väckarklockan är en fröjd bara de! Men hade tänkt att gå upp i hyffsad tid och ta mig en löprunda, har ju inga matcher i helgen så det kan behövas.

På söndag ska jag spela min livs första golftävling tillsammans med pappa, per & olle, ska bli riktigt skoj faktist! Och imorgon är det valborg som sagt. Det blir grillning med gänget hemma hos jonas, kommer bli trevligt som alltid,  får hålla tummarna för fint väder nu bara.
Men nu ska jag läsa på spanskan lite till, sen är det att krypa under täcket som gäller. Sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0