ANLITAR EXPERTRÅD.

Kom precis hem från fredriksskans, där åse och jag kikade fotboll. Snart ska malin och jag till maxi och handla lite smått och gott + SOLOLJA(!) lär ju behövas nu när man bara är utomlands en vecka ;) 
Därefter kommer hela gänget hit vid åtta, så är det kräftskiva som gäller!

Och vet ni?? vi ska fira min födelsedag imorgon, eftersom jag fyller 17 när vi är i Grekland. Och jag har verkligen inte kommit på någonting jag önskar mig.. :( mamma gav mig kommentaren: "då har du ju redan allting, vad bra. då slipper vi köpa något". hmmmmm därför anlitar jag er som expertråd. finns det ingen som har några förslag på vad man önskar sig som 17årig tjej??

Hoppas ni får en fin kväll! pussssssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

systemkamera är gutt att ha

2010-08-18 @ 01:23:35
Postat av: filippis

jadå eller så lånar man pappas ;)

2010-08-18 @ 11:53:44
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0