I LOST MYSELF WHEN I FOUND YOU.

Godkväll. Bra uppdatering idag med ju,blää. Hade spanska sista lektionen, och fick reda på att vi ska ha en stadsvandring med en spanjorska som vi ska vara guide åt! fattar ni? jag ska prata flytande spanska om kalmar stad för en spanjor. Hon kommer ju skratta ut mig. totalt.

Efter skolan tog jag en snabb runda på stan, fyndade ett par vita kavajbyxor på gina för ynka 29spänn. visar bild på dom så småningom! Annars då? jo jag ställde mig och gjorde pannkakor när jag kom hem, haha ingen mästerkock direkt men dom dög.

Därefter cyklade jonas och jag ner till fredriksskans och kollade kalmar ff u21. Efter att dom vunnit med 2-0 trampade vi vidare till bergaplan och kollade på vår lilla isac som spelade mot oskarshamn. Även där blev det vinst, med 5-4!

Nu sitter jag här med turban på huvudet och ska snart krypa ner under täcket. Fg träning imorgonbitti, jipppie...
sov så gott ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan vi inte få se kretabiler??

2010-09-01 @ 16:07:44
Postat av: filippis

klart ni ska få göra de! vet att jag är riktigt seg och lovade ju att lägga upp dom i början av veckan.. men om jag orkar så lägger jag upp dom ikväll :)

2010-09-01 @ 17:22:40
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Isac

Lilla o lilla..

2010-09-01 @ 21:34:29
Postat av: Isac

Lilla o lilla..

2010-09-01 @ 21:35:20
Postat av: filippis

än sålänge är du bara svensson junior. uffe är ju legenden

2010-09-02 @ 09:31:27
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0