KRETA FRÅGA.

Godmorgon! har precis fått i mig lite frukost och tänkte snart hoppa in i duschen. Idag tror jag att malin och jag ska och handla lite inför resan. nu är det ju bara 2 dagar kvar!! därefter blir det kräftskiva med gänget hemma hos mig :)

påtal om resan fick jag även en fråga om malin och jag åker själva eller med föräldrarna.

-Och förra sommaren då vi var i Kroatien åkte vi med mina föräldrar, men denna gången ska malin och jag för första gången ge oss utomlands helt själva! och frågan är hur detta kommer gå, med tanke på att våran hjärkapacitet när det gäller engelska är lika med noll! Som tur är åker vi charter så vi lär ju inte vara de enda svenskarna ;-) och sen är det flera av våra tjejkompisar som ska till samma ställe samtidigt, så det kommer bli en helt underbar vecka! Dessutom fyller ju jag år när vi är där så då blir det partaj för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0