TORSDAG 12/8

Precis hemkommen från en slapp träning, gud vad skönt. Men imorgon är det match som står på schemat, så då gäller det att tagga till! Dagen har spenderats med malin, julia och rasmus. Vi åt chinamat och kollade runt lite på stan. Mamma fyllde ju 50 år när hon och pappa var utomlands för några veckor sedan så jag hittade en klocka hon har velat ha jättelänge, som hon nu ska få i en lite försenad födelsedagspresent ikväll när hon kommer hem från Stockholm. Edde står för middagen så vi får se vad han lagar för gott! Därefter kommer mina favoriter hit, så ska vi ha filmkväll :) hörs senare, puss på er!

Kommentarer
Postat av: hej

hej filippa! undrar om du vet hur man kan tvätta convers skor utan att dom förstörs, skulle bli glad för svar! btw gillar jag din blogg grymmmmmt mycket

2010-08-12 @ 20:50:30
Postat av: filippis

hejhej :)jag brukar tvätta mina i tvättmaskin, tror det är 40 grader. dom håller, och blir jättevita redan efter en tvätt!

2010-08-13 @ 00:19:58
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0