FRÅN FILMTITTANDE TILL SKIDRESA OCH KRÄFTSKIVA.

Kvällen igår började med att vi kollaade film, men satte av då vi kände att vi i själva verket inte alls var sugna på att filmtittande. Istället satt vi och pratade och planderade och skrattade, och så pratade vi lite till och planerade lite till och skrattade lite till. ungefär så såg min kväll ut! Vi bestämde att vi ska åka till fjällen i vinter, hela gänget. ska bli riktigt kul, jag som aldrig har stått på ett par skidor.. haha aja någon gång ska väl bli den första! och sen bestämde vi även att vi ska ha kräftskiva innan jag och malin åker. Gillar ni kräftor? själv tycker jag att kräftor är det bästa som finns! här kommer en bild sen förra sommaren då jag hade kräftskiva hemma hos mig med fotbollslaget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0