mycket fotboll och lite bloggande..

Gud vilken bloggtorka det har varit idag då! jag får skylla på att det har varit mycket fotboll och lite verkstad ;) först såg jag matchen på tv då ff mötte elfsborg, blev dock storstryk med 4-1. Därefter mötte jag upp jonas, manne och gabbi för att kolla derby på gröndal mellan ifk kalmar-öster. Efter att ha fått in ett tappert mål när det återstod 15 minuter lyckades tjejerna hålla tätt, vinna matchen med 3-2 och därmed få med sig 3 nya poäng!
Och nu efter att malin och jag varit ute och gått en lång-lång-lång promenad på 1,5 mil kollade jag Barcelona-Sevilla med edde och pappsen.

Imorgon väntas match med b.laget mot borgholm, så nu hade jag tänkt att krypa ner under täcket. Får hoppas på att jag är lite mer aktiv när det gäller bloggandet imorgon. Har ni några önskemål?? :) pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0