HON KOMMER FRÅN FRÄMMANDE VIDDER

De tre senaste dagarna har jag verkligen inte gjort någonting. Och så kom jag och tänka på alla de gånger agnes och jag bestämt att vi ska ses men att det aldrig blivit av. Så idag tog vi bannemig tag i det och åkte in till stan och fikade, och det var väl på tiden! Efter att ha tryckt i oss en bautastor drottningpaj och en cola var vi mätta och belåtna för att kolla runt lite i affärerna. Det blev dock inget inhandlat, känner att jag måste spara lite till Kreta nu. Men det gjorde inget, för vi hade i alla fall en jättemysig dag hon och jag. ♥


efter att ha känt varandra i snart 17 år och vet att hon är lika galen i Lasse som jag, tillägnar jag denhär låten till henne.

Kommentarer
Postat av: agnes

Åå, du fina! Älska dig, älska låten, älska Lasse! Vi hörs och ses kanske ikväll, PUSS <3

2010-08-05 @ 13:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0