A STAR IN THE SKY.

Kul att varken kunna borsta tänderna, duscha eller gå på toa.
nu är det på tiden att dedär byggarbetarna tar och fixar dendär trasiga vattenledningen som har gått sönder så att man inte behöver se ut som skabb resten av veckan också.

kvällen igår spenderades hemma hos julia med lite tacomys och trevliga tjejer. mådde däremot inte alls bra så slutade ganska tidigt för mig. gick och la mig vid elva och idag vaknade jag inte förrän vid halv tolv.
för att piggna till tog malin och jag oss en långpromenad och fick även lite sällskap av isac hemma hos malin:)

nu ikväll kommer måns hit så hoppas jag han är på dega sönder humör. ni som ska ut och dansa får dansa lite åt mig med ;) pussselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0