CUP I LESSEBO

Precis hemkommen från månsi, det är tur att han alltid kan få mig på bra humör den lilla skiten. Kunde dock inte somna förrän 5 inatt så att åka till Lessebo och spela cup ikväll känns inte direkt så upppiggande..menmen ska ta och äta lite lasagne nu och sedan ta en powernapp för ikväll gäller det att vara på topp!

Det är nattcup så första matchen spelas vid kvart över tio och finalerna vid två.  Och imorgon väntas ny cup i Karlskrona som även den spelas på natten. Känner på mig redan nu att jag kommer se ut som en zombie på planen hehe.
Dessutom är tina på smålandsläger så vi har inte ens någon coach ;) känns lite riskabelt att min mamma som ska vara chaufför får ställa upp. oh herrregud hon vet ju knappt vad en fotboll är...
men nu kör vi tjejer!!
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0