THANK GOD IT'S FRIDAY.

Min dagbok. Det är vår uppgift just nu i textkommunikationen. Man ska inte skriva om någon speciell eller händelserik dag, utan en helt vanlig dag. Visst låter det kul? nä inte speciellt, men när man har bitit i det sura äpplet, kan man ju lika gärna äta upp hela utan att alls sura ner sig totalt. 
därför ska jag fortsätta att skriva om min tråkiga vardag som hände förra veckan.

Idag är det fredag och jag är mer än tacksam för det. Ikväll väntas det troligtvis tjejmiddag hemma hos malin:) vi tjejer måste snacka ihop lite innan nyår som är redan om två veckor! Fick ett sms från malin igår där hon skrev att hon hade sett några läckra partyhattar på maxi som tydligen var ett måste inför nyår ;) kan inte säga något annat än att jag är pepp!

Vi hörs ikväll. pusss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0