FÖRSTA DECEMBER.

Har idag konstaterat att mina converse verkar ge upp i 10 minusgrader. Efter att ha plågat mig till skolan för att ha rapportskrivning, äta spagetti och köttfärsås för andra dagen i rad och pussa lite på en bra pojk begav jag mig till fots hemåt. ja ni läste rätt, till och med jag kan överge min älskade cykel såhär i vintertider. Men när jag väl kommer hem märker jag att jag har glömt nyckeljävlarna i skolan.... så där stod jag i mina ynka tygskor som bestod av lika mycket vatten som jag hade snor rinnande ur näsan. Men det är väl så det ska vara i juletider, i morgon väntas till och med julbak med gänget, kommer bli supermysigt!




Kommentarer
Postat av: Fundera på de en stund

Åh snor äckligt!

2010-12-02 @ 17:17:51
Postat av: Okänd

coolt med snor, kan du inte skriva lite mer eller lägga ut en bild ? puss

2010-12-02 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0