TVÅ APOR PÅ STAN.

Hittade julklappar till både farmor & farfar och måns, så nu är det bara mamma och brorsan kvar att köpa till:) så himla sköönt! 

under julklappshandlingen hann jag även med att trilla i trappan inne på kompaniet.. fattar ni den känslan? det var ingen "kolla jag flyger känsla" precis...så fruktansvärt pinsamt! hahaha
manne gick därifrån och låtsades att han inte kände mig, det förstår jag det.

fick även precis reda på att min klass är ledig imån!! så då kan ju alla ägna en liten tanke till alla de som ska till skolan klockan 8 och ha fg.....

vill du att jag ska köra under ditt stora fordon?
HAHAH alltid lika bra. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka siffror UNGEFÄR varierar dina unika läsare mellan? Typ va liger du runt när du uppdaterar/ när du inte uppdaterar osv ..

2010-12-15 @ 17:02:06
Postat av: filippis

mina unika läsare ligger mellan 150-180 läsare/dag. när jag uppdater dåligt är det kanske 130 eller nåt, har fakitst inte så stor koll. det har varit över 240, men det har bara hänt någon enstaka gång:)

2010-12-15 @ 17:16:20
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0