AS WAS DREAMING ABOUT YOU.

Hade bara en lektion idag men stannade kvar i skolan enda till halv 3. tacka då julbordet för de!
eller var det mitt personliga straff i och med att jag fick ig på matteprovet. är så skoltrött att jag knappt vet vad jag heter.
men helvete. jag hade ju faktist pluggat till provet. kul att man på 5 dagar har 3 prov som måste göras nu då. orkar verkligen inte. vill bara gräva ner mig i en grop och hoppas på att proven blir gjorda av sig själva.
jag behöver jullov och det är nu.


 


Kommentarer
Postat av: hanna hemmingsson

vilken sötfis!

2010-12-15 @ 19:08:46
Postat av: filippis

ska du säga sötis:*

2010-12-16 @ 17:00:37
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0