anlitar expertråd

är det någon som har förslag på antingen dag eller nattkräm som snabbt ger resultat? 
känns nämligen som om jag är 13 år på nytt och precis har kommit i puberteten. 
Eller så har mina porer helt enkelt bestämt sig för att bilda en finnkoloni och att den största jäveln skulle få bästa parkettplats mitt i pannan.

fick för två dagar sedan en "allergisk chock" som mamma kallar det, vilket gjorde att jag såg ut som en svullen prickigkorv i halva ansiktet:)

under samma kväll hade jag, rasmus, malin & tor filmkväll och skrattade till kopps, livet enligt rosa och ja mig då.. jag frågade samtidigt om dom lovade att tycka om mig trots att jag såg ut som ett missbildat svullo i ansiktet. det enda svaret jag fick var en stor tystnad.. haha vilka fina vänner jag har ♥

nu ska inte jag sitta och klaga över världen i-landsproblem det är ju för fan FREEEEEEEEEEDAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0