festligheter

hoppas ni alla hade en riktigt bra lördagkväll, de kan jag lova att jag hade!
efter att ha sovit drygt 5 timmar börjades dagen med ett skivstångpass på friskis vid halvtio.
trots att mina ben var möra som spagetti tog jag mig en promenad i det härliga vårvädret och äntligen har solen börjat titta fram.

kvällen spenderades på öland där sofie bjöd på lite partaj, med massa nya och trevliga människor och självklart en del av SP09E gänget!

ett stort tack till sofie och alla ni andra som förgyllde denna kväll, känner att det inte kunde blivit en bättre avslutning på lovet! och det hela gjorde ju inte saken sämre att vi började dagen idag med en big mac och co som frukost på mc donalds ;) life is good!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0