visst visst visst ..men

kvällen igår spenderades med mina käraste hemma hos thor.
vi köpte allt för mycket onyttigheter och bänkade oss framför teven för att kolla new moon, första gången för mig faktist! och visst var den bra, visst var jacob lika snygg som alla säger, visst var edward gullig men precis lika sjukligt blek som i första filmen, visst var kyssen precis lika magiskt som den alltid är i slutscenen, och visst skulle inte jag tacka nej till att pussinussa lite med honom, det är inte de jag säger, men är den ändå inte lite överskattad? twilight hit och twilight dit. twilight var där och då och visst kanske den någon gång kommer hit och nu men i alla fall inte just nu.



dessutom har jonas bara stuckit till thailand och tänker stanna där i 3 veckor bara sådär.
Och i morgon drar Isac till västindien i 2,5 veckor. lagom schyssta grabbar som bara lämnar kvar oss här hemma i kylan medan dom själva kommer ha det underbart borta i värmen! men man får väl de man förtjänar antar jag.
Kan ingen säga mig vad jag har gjort för att förtjäna att vara kvar i detta äckelväder?
påtal om de så är det bara kvar 1 månad tills fotbollsgymnasiet åker till spanien, ska nog börja nedräkningen redan nu, wihooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0