IF I COULD

Godkväll. Eller godnatt snart till och med.. Allt för dålig uppdatering idag, jo jag vet. Och jag som skulle bli bättre på dehär? jaja det är sommar och jag njuter mer eller mindre av livet!

Jobb idag till fyra, läste nog sammanlagt Petter och hans 4 getter fem gånger...men när man känner en pytteliten hand ta tag i en och kolla med sina stora blå ögon och fråga, kan inte du läsa saga för oss fröken filippa? just för den stunden är jag alldeles för svag för att säga; de kan du glömma ungjävel. utan går istället bort till filten och sätter mig med barnen för sagoläsning. Jag verkligen älskar dom små knattarna, och ja, utan att klaga skulle jag faktist kunna läsa dendär tråkiga getboken tusen gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0