måste återigen försöka imponera med min uppstigning.

denna gången var det dock inte självmant, på något lustigt sätt fick jag ångest över att det kändes som att jag hade sovit bort hela dagen. Kvällen igår vet jag inte när den slutade, inte allt för sent antar jag. Det började med att jag dansade på borden tillsammans med malin och slutade några timmar senare, en aning lyckligare i samma säng som gabbi, där emellan måste jag ha haft en ganska rolig kväll minsann! Här hemma sover alla som stockar, utom jag som är uppe med tuppen då. Men jag lovar det kommer synas ikväll sen, oh bara tanken på mina röda trötta ögon gör mig illamående när jag vet att det är jobb som väntar imorgonen. tack goda gud för att jag är ledig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0