YOU MAKE ME FEEL GOOD

Okej jag kunde inte hålla mig ifrån köpandet denna gången heller. Det blev en beige oversize skjorta inhandlat, vet dock inte om jag ska ha kvar den eller inte, hahaokej ingen idé att jag säger de heller för jag vet mycket väl att dendär skjortan kommer hänga kvar i garderoben långt efter att bytesrätten har gått ut.. förresten, finns det något som kallas köpoman?

Och vetni?? :D Efter att Malin och jag strosat runt på stan ett bra tag, tog vi vägarna förbi ticket för att kolla lite resor. Och vipps så blev helt plötsligt två resor reserverade tills imorgon. Båda resorna är till Kreta i mitten av augusti. Så nu ikväll ska jag ta en liten talk med mina föräldrar och därefter är det bara att hoppas på att det är nemas problemas från deras sida, så att vi kan åka in imorgon och skriva på alla papper. Håll tummarna nuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0