WE'LL KEEP ON FIGHTING TILL THE END.

Vetni vad?? jag kom upp i tid i dag, redan klockan 06.10! på grund av de ynka 6 timmars sömn är jag faktist lite imponerad av mig själv. Jag och Dannie var ute på golfbanan redan vid halv åtta för att hinna träna lite innan vi skulle spela tävling.
Och jag spelar ju på tok för lite golf, så innan första utslaget idag var jag riktigt nervös. Men efter att dannie gjort en bra utslag och jag satte en långputt som kom rätt i koppen startade vi med en biride på första hålet! och puttning som aldrig har varit min grej? måste ha skett ett under där.. De 17 återstående hålen spelade vi lite upp och ner, dannie fick rädda mig i några svackor, men det klarade hon galant! så överlag tycker jag att vi var en ritkigt grymt team tillsammans ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, allt är bra med mig :) Så jäkla skönt med sommarlov ju! Hur är det med digdå?:)

2010-07-06 @ 22:57:28
URL: http://fannyrosen.devote.se
Postat av: filippis

härligt att höra! jo jag säger detsamma, jobbar nu sista veckan sen är det sommarlov som gäller :D jo med mig är allt bra tycker jag:)

2010-07-06 @ 23:24:50
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0