DAGISFRÖKEN

Wiho, denna dagen har gått riktigt fort! idag har vi lärt oss att åka linbana med bara en hand! vi var även ute i skogen och plockade blommor till midsommarstången som ska smyckas till ikväll då det ska vara sommarfest på dagiset. Dock slipper jag det, efter mina 8 timmars lekande. Ja de tar på krafterna minsann :) har även byggt lite armmuskler i och med att ha puttat jättehög fart i en och en halv timma på alla gungande barn. Framåt eftermiddagen började jag bli lite trött och gäspade, då kom söta Wilmer fram till mig och frågade om jag var sömnig, jaa litegrann svarade jag. då sa han att om jag ville fick jag gå hem och vila upp mig. nej jag kan inte gå hem än sa jag. Då fick jag kommentaren; vadå har inte du en säng hemma? haha så himla omtänksamma dom små knattarna är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0