DAGISFRÖKEN

Har inte all tid i världen men kände att jag var tvungen att göra ett morgon inlägg om jag nu inte skulle överleva de 4 kommande timmarna. Jag ska ju nämligen snart cykla iväg till Djurängen och jobba på dagis. Dagiset Saltkråkan om man ska vara exakt. Jag lär väl troligtvis få vara tjorven..haha näe men det ska bli kul.



Efter jobbet blir det att åka hem och äta sedan iväg till samling, b-laget möter timmernabben borta. Efter att ha tagit 3 poäng där, ska jag och gulli skynda oss iväg till kattrumpan där det väntas grillfest med laget! men vi hörs nog senare ikväll om jag inte är allt för slut efter denna dag :) puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har tänkt på en sak, har du rötter från ett annat land eller något eftersom du är rätt brun och har mörka ögon? :)

2010-06-21 @ 15:54:07
Postat av: filippis

haha du är inte den enda som frågar ska du veta :) men nej jag är helsvensk, dock reser jag ganska mycket vilket gör att pigmentet vänjer sig, men mina bruna ögon har nog inget med semestrarna att göra ;)

2010-06-21 @ 16:58:23
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0