natti natti

Klev upp med tuppen i morse för att spela golf med pappa. Gick bara 10 hål, men det gick i alla fall riktigt riktigt bra, och det är ju i sånna lägen man älskar golf! När vi kom hem åt vi lite, sedan la jag mig i solstolen och stekte. Vilket resulterade att jag somnade och vaknade därefter en halvtimma innan samlingen. Åkte till madesjö och spelade dm-match, vilket slutade med förlust för vår del med 2-1. V lyckades kvitera till 2-2 när det bara var några minuter kvar, men det målet blev bortdömt pga att domaren tyckte att bollen var utanför linjen. ååh att ett domslut kan avgöra hela matchen känns riktigt surt...känns som att vi har haft endel sånna motgångar på sista tiden, menmen det är bara att ta nya tag och får väl gratta madesjö till en seger helt enkelt.

Tanken av att jag har ett spanskarprov imorgon som hänger på mitt betyg + att jag inte har börjat plugga än, känns inte riktigt sådär jättestabilt. hmmm dags att börja plocka fram böckerna kanske? sov så gott så hörs vi imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0