SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS.

HOLA! vill meddela att jag hade min sista spanskalektion i steg 3 igår, vilket kändes underbart. Dagarna nu innan sommarlovet bara flyger iväg, men när man kollar ut känns det fortfarande inte som att vi är inne i mitten på juni? och nu för tiden känns det som att vi har lagt upp våra träningar efter vädret, det vill säga att det alltid lyckas spöregna precis innan träning. menmen lite regn tar väl ingen skada av. Efter träningen hade vi lagmöte inför matchen på lördag då vi möter smedby. jag är så taggad så det bara smäller om det!

Imorgon har vi bara en lektion som början klockan ett..känns ju lite sisådär onödigt, men ska ändå åka in till skolan och göra klart några arbeten. idrottsklasserna har ju även kanonrugby på förmiddagen som kanske vore roligt att ta en titt på.

Men nu ska jag faktist krypa ner under täcket och se en bra film, och när jag säger bra menar jag egentligen bara en film som toppar min lista. och ni som känner mig kan ju själva lista ut vilken film det är.. ååh kan inte hålla mig längre, det var allt för länge sen jag såg den! sweeeeeeeeeeet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0