happy day today? ohyes my dear

åkte till skolan runt elvatiden för att fixa lite grejer och vänta in min mattelektion vid ett. blev dock inte så mycket vetttigt gjort och tydligen blev det ingen matte över huvud taget. nehäpp, inte varje dag man fördröjer hela dagen i skolan precis..menmen lika bra att njuta av de sista skoldagarna, dessutom när man får hamburgare till lunch! ;) påväg hem åkte jonas och jag förbi fredriksskans och kollade FF u21 spela mot mjällby, matchen slutade 1-1. även där lyckades vi pricka in regnet. och då snackar vi inte en liten skur utan S-P-Ö regn. så där satt jag med mina bara, orakade ben och funderade över om jag kanske hade blandat ihop månaderna. För de är väl juni nu eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0