what a lovely day

Goodmorning sunshines! ligger ute på altanen och steker järnet. brevid mig har jag en hög med skolbäcker som jag lyckas ignorera ganska bra och lägger istället fokus på min skål honungsmelon, mmmmm. kom precis på den strålande idén att jag skulle försöka sätta upp studsmattan, ja inte för att jag är sådär jättesugen på att hoppa runt där och bryta nacken, utan att använda den som soldäck. hehe den blir ju så satikens varm. men efter att en snabb tillbakablick om att jag & julia inte fick upp ett pippitält (som i princip bara är att väckla upp) förra sommaren, lägger jag nog ner det förslaget.
men nu ska jag fortsätta att njuta av sommaren, hoppas ni får en riktigt härlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0