barcelona på höstlovet

Efter pappas avundsjuka då jag kommit hem från barcelona med fotbollsgymnasiet började han direkt kolla på en massa resor på nätet. Och visst kunde jag från första början räkna ut att han inte skulle kunna motstå frestelsen att klicka på "boka knappen". Så på höstlovet bär det av med familjen till barcelona igen. Hoppas på att brorsan har flyttat hem från norge så att han också kan följa med :) Tror faktist inte han skulle tacka nej till att kolla barca, så vi får hålla tummarna att som spelar hemmamatch den helgen.
Det var första gången jag var i Barcelona nu senast, och jag blev förälskad i staden direkt! därför ska det bli riktigt mysigt att åka tillbaka, hoppas däremot på bättre väder..eller ja, de kan ju faktist inte bli sämre ;)




Kommentarer
Postat av: Johnnyelida

Informative website! Thanks!

2011-10-05 @ 11:40:13
URL: http://johnnyelida.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0