du & jag

Eftersom min fina vän malin behöver ha med sig lite bilder upp till studion i stockholm, där hon ska bli plåtad nu på påsklovet fotade jag henne idag. Nu har jag experimenterat lite med bilderna och tycker dom blev riktigt bra.

Och visst är hon vacker? Dessutom en riktig jäkla glädjespidare! Malin och jag började umgås i början av sjuan. Glömmer aldrig när jag var ute hos henne och bönderna i läckeby för första gången, den gången som slutade med poserande i camen med trosor på huvudet haha.. och under alla dessa år, vilka minnen vi har skapat tillsammans. Vem hade jag varit utan dig? I alla fall inte samma glad filippa som jag är idag. Att vi till och med har påverkat varandras humor, är inte bara en sån sak sjuk? finns nog ingen i hela världen som har så dålig humor som du och jag. Redan som 13åringar böjade vi fantisera oss bort genom att kolla i resekataloger och sidor på nätet för att till slut hitta de resmål vi ville åka till. Och från början trodde jag aldrig att vi skulle komma iväg men tack vare våra underbara föräldrar fick vi till slut åka på vår drömsemester. Kroatien 2009, helt klart världens mest minnesvärda resa. Skulle kunna sitta här i flera timmar och rabbla upp en massa minnen vi har tillsammans men då skulle ingen orka läsa..
Från påhittade kusiner till tvillingsystrar till hortonfans till min allra bästa vän.
Vill bara säga att jag är så stolt över dig och lovar att hålla alla tummar jag kan för att det ska gå bra uppe i huvudstaden ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är verkligen enastående vacker! Och fasen vilken go och glad tjej hon verkar vara! Verkar alltid sprida lyckorus efter sig

2010-03-25 @ 06:27:57
Postat av: pingu

så glad blir jag min favorit! aldrig utan oss, aldrig utan dig <3

håller du tummarna som förra gången jag var där så är jag säker på att det kommer gå lika bra :*

2010-03-25 @ 11:44:11
Postat av: Anonym

vad ska hon fotas för? :)

2010-03-25 @ 16:09:46
Postat av: filippis

aldrig aldrig aldrig! längtar som in i bomben till resan i sommar <3 haha och du, jag tror vi snart får börja med "livet enligt rosa metoden" med tanke på stalkern? ;)

2010-03-25 @ 16:13:24
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: filippis

ärligt talat så vet jag inte..haha

det är väl någon studio där uppe antar jag, men tror inte det är för något speciellt :)

2010-03-25 @ 16:22:37
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är så nyfiken, vart ska ni åka i sommar :D?

2010-03-25 @ 17:36:13
Postat av: pingu

hahaha!! jag vet jag såg det.. höll på att skratta ihjäl mig :D haha schysst att du inte har någon koll filippa :(:( hihi puss!

2010-03-25 @ 19:36:32
Postat av: filippis

det är jag också ska jag säga dig!!

förmodligen blir det till kreta eller något.

malin var även inne på costa rica tror jag, så det återstår att se helt enkelt :)

2010-03-26 @ 17:46:06
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: filippis

SCORE! säg nån gång jag har koll? hehe

kommmer du snart eller din fis <3 vill pussa sönder dig

2010-03-26 @ 17:47:42
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0