FLOWER POWER


För många småflickor var drömmen att få dendär prinsessklänningen som alltid stod högst upp på önskelistan. Riktigt så var det inte för mig. Jag älskade mina dockor, det var allt. Men att gå omkring i några rosa klackskor och volangklänning, näe..de kunde man ju varken klättra i träd eller spela fotboll i.

Men det är väl tur att man förändras med åren. Nu 10 år senare älskar jag klänningar, och så fort sommaren är här är det dags att fylla hela garderboben full!
I vår är det mycket blommigt som gäller.

1. Blommig klänning från H&M  299 kr.
2. Blommig klänning från Forever 200 kr.
3. Blommig klänning från See by Chloé 3400 kr.
4. Blommig klänning från Topshop 355 kr.
5. Blommig klänning från Halens 699 kr.
6. Blommig klänning från French Connection 935 kr.
7. Blommig jumpsuit från Topshop 420 kr.
8. Blommig klänning från Rebecca Taylor 5900 kr.
9. Blommig klänning från Modcloth 350 kr.
10. Blommig klänning från Topshop 385 kr.
11. Blommig klänning från Forever 210 kr.
12. Blommig klänning från Topshop

Kommentarer
Postat av: mK

En klänning för 5900 kr? :O rätt söt men då har man nog lite för mycket pengar ;)

2010-03-17 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0