fredag 26/3

Hej alla fina! kan börja med att ge - i kanten för mig själv, på grund av dålig uppdatering.. däremot + i kanten för det underbara vädret som får en på toppenhumör! Helgen har varit fullspäckad. I fredags tog jag och mamma en tripp till stan efter skolan, blev faktist inga inköp, känner att jag måste spara pengarna nu till påsklovet, ska ju faktist utomlands:) wie. vet fortfarande inte vart dock..

På kvällen åkte malin och jag till sporthallen för att kolla fairplay innebandycup, som håller på hela helgen. Där mötte vi även upp resten av godingarna. Kvällen avslutades med filmtittande hemma hos mig. Och vi såg den tecknade filmen Horton. Den kommer nog tvåa av mina mest sedda filmer, (ni kan ju själva räkna ut att a walk to remember kommer överlägset etta) har ni sett horton? om inte, se den! fast egentligen räcker det med att ni spolar fram till apscenen när dom trycker in massa bananer i käften på en apa, hahaha ni hör ju själva vilken kanonrulle det är ni har missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0