lördag

Orkar inte lägga upp fler bilder från spanien, resten finns på facebook. I vilket fall som helst hade vi en kanonresa tillsammans, bortsett från att det kunde varit lite bättre väder.. verkligen något att se fram emot nästa år, när det är vår tur att åka dit med dom nya ettorna, längtar redan!!
Trots att kroppen var sliten efter veckan som varit, tog jag mig tid under lördagsförmiddagen att åka in till stan och träffa min saknade mallis ♥. var fullt med folk på stan eftersom ff skulle möta göteborg, där det dock blev förlust med 0-3. Hittade i alla fall en tröja på hm som jag blev kär i direkt. Vet inte om jag ångrar att jag inte köpte den randiga?.. men den rosa blir nog fin till våren =) 199:- fick jag betala för den.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hete den där sidan med parfymer ? :)

puss

2010-03-15 @ 16:43:38
Postat av: filippis

http://www.nordicfeel.se/Default.aspx



verkligen kanonsida! :)

2010-03-15 @ 16:51:03
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0