resursdag

"Resursdagar är till för resurser, och tydligen är jag en resurs"

Tro inte att alla är lediga från skolan idag.. men det är helt ok att tro att alla är lediga utan jag, för så är det med den saken. Är jag den enda i hela världen som har missat ett matteprov eller? och ska därför plågas med att väckas av den hemska alarmsignalen innan klockan blivit nio. ack ack, världen är orättvis.

I vilket fall som helst ska jag snart ta på mig lite kläder, (fast varför inte gå naken till skolan och hoppas på att det kan släta ut betyget eftersom mina ytterst få kunskaper om grafer och funktioner är lika med noll).
Dock skulle resan på cykel dit vara ganska pinsam..hehe så njaa kör nog på kläder trots allt och håller tummarna för att hjärncellerna vill samarbeta med mig idag.

Efter det förhoppningsvis lyckade matteprovet kommer en glad filippa möta upp malin vid kagg som också gillar att sitta i skolan medan alla andra är hemma och sover. Ska hjälpa henne med att fota lite bilder :)

men nu måste jag skynda mig!! hoppas ni alla får en riktigt fin dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0