hokus pokus bikini fokus

Jag var med om en skum sak i helgen. På något sätt hade mamma lyckats färga mina vita bikinibyxor ljust rosa, vilket inte var sådär jättesnyggt. Dock var hela bikinin ganska sunkig, så vi la den i en balja med Klorin (blekningsmedel). Efter bara någon timma hade hela bikinin blivit knallrosa! haha gräsligt fult..
Troligtvis var det skimret i paljetterna som hade missfärgat resten av bikinin.
Efter att jag tagit ut min ilska på mamma som oskyldigt lovade att köpa en ny, var det inget mer med den saken.
Men så mitt i tandborstningen samma kväll kollar jag ner i baljan, och tror ni inte att bikinin är helt vit igen då!
lite mysko minsann. Så ett råd om samma sak skulle hända er, släng inte bikinin förrän den har torkat.
om ni har tur så kanske ett under sker, annars kan ni ju alltid testa med lite sim salabim ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0