sommarlovs nedräkning!

under sportlovet förra året var jag & julia riktigt trötta på vintern (även kan inte det jämföras med vad jag är nu..) i vilket fall som helst bestämde vi oss att nu jäklar var det dags att börja räkna ner till sommarlovet! tack vare våra ologiska hjärnor tog det ett tag innan vi fick ihop det hela, haha.. men efter att vi satt upp remsorna gick tiden fram till sommaren fruktansvärt fort!



så givetvis bestämde vi oss för att göra en favorit i repris! så idag kom min pysselkompis och vi började självklart kvällen med att trycka i oss en del del kladdkaka för att orka detta stora projekt.
såhär blev resultatet och jag vill meddela att det endast är 110 dagar kvar till sommarlovet!
och visst är det smidigt och riktigt elegant med toapapper på väggen? ;)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Varje morgon är inte den andra sig lik borde det väl vara? ;) höhö alla mornar kan väl inte vara sig lika? :)

2010-03-02 @ 22:33:37
Postat av: Anonym

fattar inte de där, tar man bort en rad med papper då ?

2010-03-03 @ 18:32:07
Postat av: filippis

haha ja, eftersom det är toapapper är det lätt att dra bort en lapp varje dag (y)

2010-03-04 @ 09:49:50
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: ITZI

haha fan va fyndigt! :d

2010-03-04 @ 10:22:06
URL: http://itzi.blogg.se/
Postat av: filippis

haha i brist på annat ;-)

2010-03-04 @ 16:33:49
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0