FREDAG

På fredagförmiddagen sov vi ut ända tills mamma ringde och väckte oss ur den sköna sömnen. Efter att ha skjutsat hem julia åkte mamma och jag vidare till Ikea. Blev lite nya galgar och ett snyggt texttyg som man säkert kan hitta på nåt kul med. Dessutom hittade jag ett spetstyg som det liksom formades en klänning av i mitt huvud, så vi får se vad jag kan göra av det. Resultat visar jag upp här när den är färdig!
På kvällen åt vi middag hos Agnes familj, där det var allt för längesen man var. Åt grillad oxfilé med klyftpotatis och grekisk sallad, ååh vad gott! Senare drog vi vidare på fest som Sofia hade hyrt i tegelviken, stannade däremot inte så länge eftersom jag skulle upp tidigt idag. Men jag bugar och bockar för en trevlig kväll!


såhär klädde jag mig denna afton. Linne & strumpbyxor från hm, shorts -monki, kavajen hade min mamma då hon gick på gymnasiet (alltså 33 år gammal) och axelsmyckena har jag satt dit själv. Smyckena kommer ifrån hm, bikbok och glitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0