FRIDAY.

Veckan har i alla fall flytit på bra. Och nu är det inte många veckor kvar innan man faktist är fri. Eller ja, inte fri fri. Utan fri från skolan åtminstone 2 månader, om detta vädret håller i sig kommer detta sommarlovet bli helt underbart :)
Hur mår ni förresten? Är ni ute och dansar på kalmars alla öppna krogar ikväll, hmm vallen om jag inte hörde fel?
Synd att man fortfarande är minderårig och varken får dricka öl eller gå ut på puben en kväll som denna. Men visst, jag klagar inte. Jag sitter hemma med mamma och njuter fortfarande av den bit pizza jag smockat i mig ikväll!

Tjänade lite cash tillsammans med gulli förut i och med att döma småtjejernas fotbollsmatch. Eller okej, små och små...dom flesta var faktist längre än mig, hehe 140spänn blev det i alla fall.

Men vetni? Ikväll blir det tidig sovning, har nämligen match mot mönsterås tidigt imorgonbitti.
Och jag lovat att förbättra mig när det gäller uppdateringen. pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0