Killing me softly.

Hej tja tjena. Jag är d-ö-d, näe inte bokstavligt talat men jag känner mig död. Precis hemkommen från dm-match mot färjestaden som vi vann med 5-0, härligt med vinst tjejer! och nu sitter jag här med en kopp te och känner mig helt slut. Mina vader kommer gå av vilken sekund som helst och jag åste orka hålla ögonen öppna för att läsa 25 sidor i min engelskabok tills imorgon..åh jag orkar inte. Och jag skulle inte ens våga tänka tanken "jag tar det imorgon bitti istället", för då blir det bannemig inte av över huvud taget. aja, nu ska pappa få massera mina vader :)hihi tur att någon passar upp en. ni får sova så gott så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: johanna

vart jobbade du förra sommaren och hur många veckor?

2010-05-20 @ 14:05:06
Postat av: filippis

jag jobbade på calmare outlet :) oj, jag hade så oregelbundet schema och jobbade några dagar, var ledig några osv. så ingen aning faktist, men det var en del.

2010-05-20 @ 17:00:55
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0