my little day

Kan ni gissa vem det är som har namnsdag idag?? wiiiieeee jag såklart.
Jag som aldrig annars får paket när jag har namnsdag blev förvånad när vi kom hem från golftävlingen och mamma hade köpt ett litet paket som innehåll ett presentkort från hm på 100kr och där låg även ett kort där det stod att hon skulle bjuda mig på bio på tisdag, hihi kommer bli supermysigt! Hon hade även gjort en liten jordgubbstårta med maräng, mmm. Jag började nästan undra om hon hade tagit sönder något utav mina smycken hon brukar låna ibland, eller var extra sugen på tårta en söndag som denna, eller kanske bara hade en bra dag?.. tycker i alla fall om när hon gulligullar med mig sådär fjuttigt som dom alltid gjorde när man var liten. tusen tack mammis, du är bra du ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0