SICK

Klockan är tre, här är ekot. 
Känner att jag har sett allt för många kenoprogram idag...vilket är långt ifrån okej!

I vilket fall som helst vägrar min snoriga näsa ge sig, så fick stanna hemma från skolan idag. Och som vissa redan känner till är hemmaliggare inte något för mig. Tycker det är så trist att bara sitta hemma och fördröja tiden med ingenting..
Har i alla fall spenderat dessa ensamma timmar framför symaskien (y) berättade ju att jag hade köpt ett spets tyg för någon vecka sedan, och så igår hittade jag en vitt sammetstyg här hemma som bara låg och skräpade i garderoben. Och sim salabim så lyckades mina fingrar skapa en liten söt klänning av det hela. Ska sy färdigt den ikväll när jag är färdig med allt skolarbete hade jag tänkt. Ska ladda kameran nu så att jag kan visa resultatet senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0