söndag 2maj.

Hallihallå! förlåt för dålig uppdatering men har varit fullt upptagen med att spela golftävling sedan tidigt i förmiddags. Spelade scramble, vilket menas med att man hela tiden spelar på bästa boll och därefter delas hcp på antal spelare. (nej jag fattade inte heller nåt som hade med golf att göra, innan jag väl testade..) Gick i alla fall helt okej för att vara andra rundan iår. Jag, Olle, pappa & per var ett lag, och låg på sjunde plats när vi till slut kom i mål. Synd då att det var dom sex första som fick pris..haha

Solen har skinit på oss idag, vilket alltid får mig på lite bättre humör, däremot har det varit kalla blåsiga vindar så än är inte sommarvärmen här. 
Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska skynda sig att klippa färdigt gräset så att vi kan åka ner till Krögers och kolla när kalmar ff möter Gefle borta.

Hoppas ni har haft en bra dag utan söndagsångest för veckan som kommer. En vecka som för mig kommer bestå av så lite plugg som möjligt, åh vad skönt!

Imorgon spelar vi vår andra seriematch mot Kalmar södra, på Skyttis. Nu gäller det att ta hem dom 3 första poängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0