DÅLIG UPPDATERING, YES I KNOW.

Heeeej alla fina och fula, glada och ledsna, korta och långa, pigga och trötta, rika och fattiga. Detta är hon som äger denna blogg (men är riktigt usel när det gäller uppdateringen) som talar. Hur mår ni? Antar att en del av er har lika mycket fullt upp i skolan som jag. Fast det betyder inte att jag inte har någon fritid, för de har jag tydligen gott om. Men tid för plugg bortsett från skolans timmar, finns inte med i min tidsplan. låter det inte bra? Själv tycker jag det låter alldeles utmärkt!
Idag började dagen med att skriva ett 4 timmars långt nationellt prov i spanska som bestod av läsförståelse, hörförståelse och uppsats, skulle nog behöva ské ett under om det ska räcka hela vägen i mål för min del.

På tal om mål, så är jag precis hemkommen från södrautmarken. Har varit där och gjort allt vad vi kunnat för att hejja fram FC blandras 3 första poäng i Korpen. Men nehepp, blev förslust med 3-2, trots ansträning från min och malins sida med hjälp av pepptalk räckte det tydligen inte mer än så.

Efter skolan satte malin och jag oss på hojjarna och trampade ut till hansa city för lite ärenden. Och måste säga att jag hade flytet med mig på min sida idag, inhandlade två likadana tröjor från gina tricot, en rosa/aprikos färgad och en grå/blå/lila för ynka barapampampampaaaa, håll i er nu..: 58kronor! alltså 29 kronor styck, haha kände att dom hade medlidande för min tillfälligt dåliga ekonomi.



Kommentarer
Postat av: amy

Vilket kanonpris! Jag som länge kollat på dom tröjorna men inte haft orken att testa, finns det några kvar tror du? (a)

2010-05-11 @ 22:58:37
URL: http://amyyyy.blogg.se/
Postat av: filippis

ja de kan man verkligen säga! lite osäker på de, men ta en titt på hansa, det var där jag köpte mina :)

2010-05-12 @ 13:01:51
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0